XXVIII Kongres Europejskiej Akademii Alergologii i Immunologii Klinicznej

XXVIII Kongres Europejskiej Akademii Alergologii i Immunologii Klinicznej

__
Typ wydarzenia

Międzynarodowy kongres medyczny

__
Miejsce

Pałac Kultury i Nauki w Warszawie

__
Ilość uczestników

6000 osób

__
Wyzwanie

Życzeniem klienta było zorganizowanie kongresu dla 6000 osób w Warszawie. Wyzwaniem dla Mazurkas Travel było znalezienie odpowiedniego miejsca po pierwsze zlokalizowanego w centrum Warszawy, w pobliżu hoteli, dworca kolejowego i niedalekiej odległości od lotniska oraz będącego w stanie pomieścić taką dużą ilość osób.

__
Rozwiązanie

Mazurkas Travel w odpowiedzi zaoferował poniższe usługi:

1. Miejsce – Mazurkas Travel zaproponował Pałac Kultury i Nauki jako miejsce organizacji kongresu

2. Catering – Mazurkas Travel zaproponował Pałac Kultury i Nauki jako miejsce organizacji kongresu

3. Logistyka miejsca obrad – dobór i obsługa sal wykładowych na trzech różnych poziomach PKiN, dostarczenie sprzętu technicznego, organizacja wystawy, budowa namiotu jako dodatkowej przestrzeni wystawienniczej przed budynkiem PKiN,

4. Personel pomocniczy – Mazurkas Travel przeprowadził rekrutacje i szkolenie hostów i hostess, koordynatorów, pracowników ochrony oraz personelu sprzątającego.

5. Logistyka transportu – Mazurkas Travel zapewnił transport dla wszystkich uczestników programu socjalnego oraz podczas realizacji programu turystycznego.

6. Social events – We organized Congress Dinner in Arkady Kubickiego for 3000 pax and Presidential Dinner at The Warsaw Technical University for 500 pax.

7. Tourist program – Mazurkas Travel prepared an attractive tourist program (6 different tours in and out of Warsaw) for participants and accompanying persons.

XXVIII Kongres Europejskiej Akademii Alergologii i Immunologii Klinicznej






















___
Narzędzia

Mazurkas Travel było w stanie współorganizować kongres dzięki dobrym relacja z administracja PKiN oraz dobrymi relacjami ze wszystkimi dostawcami usług oraz zespołowi pracowników doświadczonych w organizacji tego typu imprez.

___
Rezultaty

Klient był pod wrażeniem kreatywności oraz profesjonalizmu naszej firmy. Kongres okazał się dużym sukcesem. Otrzymaliśmy wiele pozytywnych opinii zarówno od uczestników jak i Komitetów Organizacyjnych – zagranicznego i polskiego.

__
Dlaczego Mazurkas Travel

Mazurkas Travel został wybrany ze względu na wiedze, siłę nabywczą, znajomość rynku oraz długoletnie doświadczenie w organizacji tego typu imprez.

XXVIII Kongres Europejskiej Akademii Alergologii i Immunologii Klinicznej

  • Kolacja kongresowa na 3000 osób
  • Kolacja prezydencka na 5000 osób
  • Kompleksowe zarządzanie powierzchnią
  • Program atrakcji dla turystów

Doroczne Międzynarodowe Spotkanie EUROSPINE

Doroczne Międzynarodowe Spotkanie EUROSPINE

__
Typ wydarzenia

Doroczny miédzynarodowy kongres Europejskiego Towarzystwa Kręgosłupa.

__
Miejsce

Pałac Kultury i Nauki w Warszawie

__
Ilość uczestników

3000 osób

__
Wyzwanie

Życzeniem klienta było zorganizowanie dorocznego kongresu w stolicy Polski. Największym wyzwaniem było zaoferować miejsce, które będzie mogło pomieścić tak dużą liczbę gości w wielu konfiguracjach. Jako, że było to jedyne takie duże spotkanie w roku Towarzystwa Kręgosłupa wszystko musiało być zorganizowane perfekcyjnie.

__
Rozwiązanie

Mazurkas Travel w odpowiedzi zaoferował poniższe usługi:

1. Miejsce – Mazurkas Travel zaproponował Pałac Kultury i Nauki jako miejsce organizacji kongresu. Dzięki wieloletniej współpracy z Pałacem oraz dobrej znajomości venue mogliśmy zaproponować klientowi najlepsze rozwiązania dopasowane do jego wymogów.

2. Zakwaterowanie – Aby móc zakwaterować tak dużą liczbę uczestników zakontraktowaliśmy 15 hoteli w pobliżu venue i stworzyliśmy specjalny system rezerwacyjny online gdzie goście mogli rezerwować pokoje zgodnie z ich preferencjami.

3. Catering – Zorganizowaliśmy lunche i przerwy kawowe dla wszystkich delegatów a dla 600 specjalnie zaproszonych gości odbyła się uroczysta kolacja na Politechnice Warszawskiej.

4. Materiały konferencyjne – Druk program konferencyjnego, torby, długopisy, notesy, i wiele innych.

5. Usługi Biura a. Zarządzanie Abstraktami i uczestnikami – Zorganizowaliśmy rejestracje on-line uczestników oraz abstraktów. Przed, podczas i po kongresie uczestnicy mogli wziąć udział w wycieczkach do Krakowa, Gdańska oraz różnorodnych wycieczkach po Warszawie i okolicach. b.Zarządzanie finansami i budżetem konferencyjnym–Przygotowaliśmy i kontrolowaliśmy budżet konferencji przed, w trakcie oraz po jej zakończeniu. c.Zarządzanie venue, materiały konferencyjne oraz sesje posterowe – Mazurkas Travel był odpowiedzialny za organizację przestrzeni konferencyjnych oraz zapewnienie odpowiedniego sprzętu w czasie konferencji.

6. Narzędzia – Mazurkas Travel był w stanie współorganizować kongres dzięki dobrym relacjom z administracją PKiN i ze wszystkimi dostawcami usług oraz zespołem doświadczonych pracowników

7. Rezultaty – Klient był pod wrażeniem kreatywności oraz profesjonalizmu naszej firmy podczas organizacji kongresu EUROSPINE. Otrzymaliśmy wiele pozytywnych opinii zarówno od uczestników jak i Komitetów Organizacyjnych.

Doroczne Międzynarodowe Spotkanie EUROSPINE






















__
Dlaczego Mazurkas Travel

Mazurkas Travel został wybrany ze względu na wiedze, siłę nabywczą, znajomość rynku oraz długoletnie doświadczenie w organizacji tego typu imprez.

Doroczne Międzynarodowe Spotkanie EUROSPINE

  • 3000 uczestników
  • System zarządzania zakwaterowaniem
  • Kompleksowa logistyka miejsca
  • Materiały konferencyjne

Międzynarodowe Sympozjum Combustion

Międzynarodowe Sympozjum Combustion

__
Typ wydarzenia

Międzynarodowe Sympozjum

__
Miejsce

Politechnika Warszawska

__
Ilość uczestników

1500 osób

__
Wyzwanie

Życzeniem klienta było zorganizowanie międzynarodowego kongresu dla 1500 osób w Polsce w miejscu odpowiadającym tematyce konferencji, to jest związanym z sektorem chemii i fizyki.

__
Rozwiązanie

Mazurkas Travel w odpowiedzi zaoferował poniższe usługi:

1. Miejsce – Mazurkas Travel zaproponował miejsce, które jest centrum rozwoju i edukacji młodego pokolenia w zakresie chemii i fizyki.

2. Zakwaterowanie – Mazurkas zakontraktował hotele w pobliżu venue oraz stworzył specjalny system rezerwacyjny online gdzie goście mogli rezerwować pokoje zgodnie z ich preferencjami i budżetem. Specjalnie dla uczestników zorganizowany został shuttle bus z i do miejsca konferencji.

3. Uroczysta Kolacja – Mazurkas Travel zorganizował uroczystą galę w Arkadach Kubickiego na tyłach Zamku Królewskiego. Specjalnie wybrane i przygotowane menu przez Mazurkas Catering sprawiło, że wieczór był niezapomnianym przeżyciem.

4. Piknik – aby wprowadzić zagranicznych gości w polską kulturę zorganizowany został piknik w Gościńcu Wiecha.

5. Materiały konferencyjne druk programu konferencyjnego, torby, długopisy, notesy, i wiele innych.

6. Narzędzia – Mazurkas Travel jest wiodącym profesjonalnym organizatorem kongresów w Polsce z wieloletnim doświadczeniem i długoletnimi kontaktami. Konferencję tą udało się zorganizować w oparciu o długoletnie relacje biznesowe, innowacyjny program on-line do rejestracji i doświadczenie grupy pracowników.

7. Rezultaty – Konferencja była wielkim sukcesem. Uczestnicy byli pod ogromnym wrażeniem profesjonalnej organizacji i szybkiej obsługi przed i podczas konferencji.

Międzynarodowe Sympozjum Combustion






















__
Dlaczego Mazurkas Travel

Mazurkas Travel został wybrany ze względu na wiedze, siłę nabywczą, znajomość rynku oraz długoletnie doświadczenie w organizacji tego typu imprez. Wiemy jak przygotować i zrealizować plan uwzględniając szczegóły, które bardzo często nie są widoczne na pierwszy rzut oka. Dlatego Klient spokojnie może powierzyć wszystkie sprawy logistyczne nam i skupić się na merytorycznej kwestii organizacji konferencji lub kongresu.

Międzynarodowe Sympozjum Combustion

  • 1500 uczestników.
  • Kompleksowe usługi kongresowe
  • Kolacja i gala w Arkadach Kubickiego
  • Organizacja folklorystycznego pikniku

John Deere Product Launch

John Deere Product Launch

__
Typ wydarzenia

Product Launch

__
Miejsce

EXPO XXI oraz pole o powierzchni 50ha poza Warszawą

__
Ilość uczestników

4000 osób

__
Wyzwanie

Życzeniem klienta było zorganizowanie imprezy na dużą skalę, gdzie nowe produkty (maszyny) zostaną wprowadzone do sprzedaży w atrakcyjny sposób. Zadaniem było także zmotywowanie ludzi do zwiększenia sprzedaży, a także, podziękowanie im za ciężką pracę i lojalność. Jedną z części imprezy trwającej około miesiąca były obchody 50-lecia działalności na rynku europejskim.

__
DlaczegoMazurkas Travel

Mazurkas Travel został wybrany ze względu na wiedze, siłę nabywczą, znajomość rynku oraz długoletnie doświadczenie w organizacji tego typu imprez. Pełna satysfakcja klienta była najlepszą nagrodą.

John Deere Product Launch






















John Deere Product Launch

  • 4000 uczestników
  • Product Launch
  • 50-ta rocznica firmy
  • Prezentacja produktów

Piknik dla Firmy Kosmetycznej

Piknik dla Firmy Kosmetycznej

__
Typ wydarzenia

Piknik dla reprezentantów firmy

__
Miejsce

Wrocław – Aeroklub Szymanów

__
Ilość uczestników

2500 osób

__
Wyzwanie

Klient poprosił o dostosowanie zaproponowanego przez niego miejsca do organizacji eventu dla 2500 os. z dużym namiotem cateringowym oraz strefą zabaw. Mazurkas miał również za zadanie stworzyć scenariusz i program imprezy integrujący gości z całej Europy a nawet Afryki z udziałem gwiazdy zakończony niezapomnianym pokazem pirotechnicznym.

__
Rozwiązanie

Mazurkas Travel w odpowiedzi zaoferował poniższe usługi:

1. Logistyka miejsca – Zajęliśmy się formalnościami związanymi z wynajmem wrocławskiego aeroklubu. Przygotowaliśmy plan zagospodarowania terenu wskazując miejsca cateringu, sceny, strefy zabaw i innych atrakcji. Impreza została zabezpieczona w postaci obsługi medycznej, ochrony, ubezpieczenia, służb sanitarnych itp. Naszym zadaniem było zarządzanie działaniem podwykonawców oraz dopilnowanie harmonogramu zarówno przed, w czasie jak i po imprezie.

2. Scenariusz – Przygotowaliśmy scenariusz oparty na przeciwieństwie dwóch światów: Nieba i Piekła. Cały teren pikniku opanowały niebiańsko-diabelskie istoty, które pozostawały ze sobą przez cały czas imprezy w ciągłym stanie wojny. Zawodowi aktorzy odgrywali małe scenki i zabawiali gości. Anioły w białych kostiumach z wielkimi skrzydłami posypywały przybyłych gości anielskim pyłem. Diabły na szczudłach i powerizerach były dynamiczną grupą zaczepiającą i atakującą gości widłami.

3. Rozrywka – Nasz zespół przygotował ofertę z propozycjami gwiazd, zespołów i innych rozrywek w czasie pikniku. Na gości czekała wróżka, pokaz Teatru Ognia, bębniarze, występ znanego prestidigitatora; na najmłodszych zaś dmuchańce, malowanie buzi itp. Żeby spełnić oczekiwania wszystkich gości zaplanowaliśmy strefę zabaw z wyszukanymi zabawami i konkursami przeprowadzanymi przez profesjonalistów z branży. Warto było brać udział w zabawie nie tylko ze względu na jej atrakcyjność ale również ze względu na nagrody w postaci lotu szybowcem.

4. Catering – Mazurkas Catering zorganizował stacje cateringowe oraz bufety w namiocie i wokół namiotu. Zapewniliśmy bogate menu bogate w dania z grilla, sałatki i wszelkiego rodzaju dodatki a stacje life cooking nieustannie przyciągały gości. Przygotowaliśmy namiot o powierzchni ponad 3.500 m2 z ławami piwnymi, tak aby każdy gość miał swoje siedzące miejsce. Namiot został podzielony na dwie strefy serwujące przysmaki niebiańskiej i piekielnej kuchni. W każdej strefie namiotu został skonstruowany bar pokryty białym i czarnym futrem nieustannie serwujący napoje i drinki.

Piknik dla Firmy Kosmetycznej






















5. Narzędzia Mazurkas Travel mając swój własny dział zajmujący się imprezami oraz swój własny catering elastycznie dostosowuje się do potrzeb Klienta a współpraca obu działów przynosi prostsze, szybsze i często tańsze rozwiązania.

6. Rezultaty – Goście mieli świetną zabawę w czasie imprezy i mogli skorzystać z całej gamy specjalnie dla nich przewidzianych atrakcji. Szczęśliwe, uśmiechnięte twarze, wspaniała kuchnia oraz wyśmienita zabawa i tańce przy przebojach Boney M.

__
Dlaczego Mazurkas Travel?

Nasza firma ma duże doświadczenie z imprezami tego typu. Wiemy jak przygotować i zrealizować plan uwzględniając szczegóły, które bardzo często nie są widoczne na pierwszy rzut oka. Dlatego Klient spokojnie może powierzyć wszystkie sprawy logistyczne nam i skupić się na kontaktach biznesowych i zabawie w czasie imprezy ze swoimi gośćmi.

Piknik dla Firmy Kosmetycznej

  • 2500 uczestników
  • Logistyka miejsca - Aeroklub Szymanów
  • Specjalny scenariusz oparty na dwóch światach
  • Szeroka gama atrakcji - pokazy ogni, występy gwiazd

Międzynarodowy i Lokalny program Hospitality podczas UEFA EURO 2012™

Międzynarodowy i Lokalny program Hospitality podczas UEFA EURO 2012™

__
Typ wydarzenia

Event specjalny

__
Ilość uczestników

1500 pax.

__
Wyzwanie

Wśród kilku sponsorów EURO 2012 ™ głównym wyzwaniem było dla naszego klienta, wybicie się z tłumu. Klient potrzebował stworzenia niepowtarzalnej atmosfery dla ich gości z całego świata.

__
Rozwiązanie

Mazurkas Travel zorganizował serię 9 imprez przed i po meczu dla gości Coca-Coli w Warszawie, Gdańsku, Wrocławiu i Poznaniu. Aby spełnić wymagania klienta Mazurkas Travel podjęło następujące kroki:

1. Wynajem Venue – Mazurkas Travel zajął się wynajęciem miejsc i przygotowaniem planów pokazujących organizację przestrzeni dla gastronomii, rozrywki, sekcje integracyjnych itp. Naszym zadaniem było zarządzanie logistyczne wszystkich podwykonawców i koordynowanie harmonogramu, przed, w trakcie i po imprezie.

2. Rozrywka – nasz zespół zaprezentował szeroki wachlarz propozycji rozrywkowych, które były atrakcją całego programu. Aby zapewnić gościom niesamowitą zabawę zatrudniliśmy wielu artystów. Pokazy ognia, perkusiści, pokazy barmanów, występy grup coverowych, grupa taneczna Let’s Get Crazy, kuglarzy piłkarskich, malowanie twarzy, fotocabina, i wiele innych. Wszystko to, aby wprowadzić wszystkich gości do nastrój piłkarskiego Let’s Get Crazy.

3. Rekrutacja pracowników – przeprowadziliśmy trzy dni intensywnej rekrutacji wszystkich chętnych do pracy w czasie trwania imprezy. Chcieliśmy sprawdzić ich zaangażowanie w pracy, umiejętności pracy w grupie oraz ich znajomości języka angielskiego. Pierwsze wrażenie było dość ważnym aspektem. Spośród 250 rozmów w Warszawie, Gdańsku i Wrocławiu wybraliśmy najlepszy LET'S GET CRAZY team składający się z 80 hostess i hostów.

4. Transport i logistyka – Mazurkas Travel świadczył usługi transportowe w czasie wszystkich imprez, transfery na lotnisko i transport do i ze stadionu. Aby utrzymać gości w nastroju Coca-Coli produkty klienta schłodzone do 4 ° C i świeże były serwowane w autobusy przez hostessy.

5. Catering Mazurkas Travel zorganizował catering w restauracjach i miejscach wynajętych w celu organizacji imprezy.

Międzynarodowy i Lokalny program Hospitality podczas UEFA EURO 2012™






















___
Wyniki

Gości świetnie się bawić i było to widać na pierwszy rzut oka. Nie tylko wyjeżdżali jako szczęśliwi kibice, ale również jako uszczęśliwieni konsumenci

__
Dlaczego Mazurkas Travel?

Nasza firma ma doświadczenie w tego rodzaju wydarzeniach. Wiemy, jak zaplanować i przeprowadzić kompleksowo cały projekt nie zapominając o najmniejszych szczegółach. Dlatego można nam powierzyć logistykę całego wydarzenia i skupić się na rozmowach biznesowych i zabawie z klientami.

Międzynarodowy i Lokalny program Hospitality podczas UEFA EURO 2012™

  • 1500 uczestników
  • 9 eventów - przed i po meczach
  • Szeroka gama atrakcji
  • Profesjonalna rekrutacja

Innowacyjna_Gospodarka_Mazurkas_UE_web

Projekt współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka

„DOTACJE NA INNOWACJE – INWESTUJEMY W WASZĄ PRZYSZŁOŚĆ”